דיתיאטרו-מנהלת אופרציה

תאור תפקיד:

דיתיאטרו – מי אנחנו

אנחנו כאן לקידום המשאב האנושי
דיתיאטרו הנו גוף מאמן הפועל בארגונים במטרה לחזק את המשאב האנושי. הדרך שלנו היא ייחודית ומקורית, אנו פועלים בשיטת (I.D.T (Indoor Training בשילוב כלי משחק וסימולציה, במטרה לקדם יעדים מקצועיים, צוותיים ואישים ומביאים תועלת רבה לגופים איתם אנו עובדים. אנו עובדים עם ארבעה מגזרים עיקריים: ארגונים עסקיים, מערכת החינוך, חינוך בלתי פורמלי וכוחות הביטחון. כל אחד מהמגזרים שונה במהותו אבל מה שאותנו מעניין הוא המשאב האנושי ובו אנו מטפלים. מתלמידה שעולמה החברתי נפתח אחרי הסדנה לכיתות ח’, דרך מפקד בצבא שהצליח בעזרת הכלים שנתנו לו ליצור צוות חזק ששיפר את ביצועיו, ועד לקבוצת המנהלים והמנהלות של חברה ידועה אשר הפכו את שיחות הערכה והמשוב בחברתם להזדמנות ייחודית לשינוי ופיתוח…

 

איך אנחנו עושים את זה?

שחקנים מקצועיים, תרגילי תאטרון, הומור, תחום תוכן, וכמובן …קהל.

כאמור, תחומי התוכן בהם אנו נוגעים קשורים במיומנויות רכות (SOFT SKILLS) ובתכנים ערכיים וחינוכיים. הסדנאות מורכבות מתרגילי תאטרון/אלתור/ סימולציות בהם אנו משתפים את הקהל ומתרגלים מצבים מחיי היום יום. אחרי כל תרגיל, נקיים דיון קצר המחבר את מה שתרגלנו לנושא הסדנה וניתן דגשים וכלים לעבודה המותאמים לכל ארגון, צוות, כיתה, פלוגה, לכל תפקיד ותפקיד. כל לקוח מקבל ליווי צמוד ובניית סדנאות מותאמות במיוחד עבורו עלמנת להבטיח תוצאות משמעותיות ומוצלחות.

 

נתונים כלליים על החברה :

דיתיאטרו היא שותפות (אריאל די קסטרו ואביעד לוי) שקיימת מעל 20 שנה. השותפות התחילה מחברות ועבודה משותפת בתנועת הצופים, תוך כדי פיתוח הכלי הראשון שלנו, הסדנאות. אריאל בוגר ביהס למשחק ואביעד בוגר מגמת בימוי באוניברסטית תל אביב . יחד שילבו את עולם המשחק והבמה והעולמות מהם הגיעו לסדנאות על מפגש בין אנשים. כאנשי תאטרון ראו בנושאים כמו תקשורת בין אישית, מנהיגות ושירות – אבן דרך להצלחת חברה באשר היא. עם ראייה ברורה לגבי כוחן של מילים, תפקידה של שפת גוף ומעל לכל, תרומתם של אנשים למרקם החברתי והעסקי. אז מחזון למציאות, כך הקמנו את דיתיאטרו.

 

תרבות ארגונית ומאפייני החברה :

חברה המורכבת מצוות של שחקנים /מנחים, המגיעים מעבר לעולם המשחק מעולמות תוכן שונים עם רקע של שירות קרבי והדרכה בתנועות נוער.מרקם השחקנים מורכב משחקנים ותיקים (איתנו מעל 20 שנה) ושחקנים צעירים. בדר"כ מגיעים אלינו מהמלצות (חבר מביא חבר), וכמו שמקובל בעולם הזה , כולם פרילנסים ועובדים בעבודות נוספות בתחום התאטרון.הלקוחות שלנו: ארגונים וחברות עסקיות, עמותות, בתי ספר, תנועות נוער, עיריות, כוחות הבטחון…מאד מגוון.חברה משפחתית וחברית בהווייתה. ההתייחסות לצוות השחקנים היא כאל שותפים לדרך, האווירה בצוות מאד טובה, אנשים איכותיים וערכיים שמביאים לעבודה ערכים שלחברות, אמינות, יושרה, אהבה לזולת, אהבה למדינה, חינוך לסובלנות וסבלנות.


תחומי אחריות וסמכות:

עבודה מול צוות השחקנים:

  • קשר צמוד עם צוות השחקנים – הכתובת שלהם לכל דבר ועניין.
  • שיבוץ הפעילויות
  • להעביר לצוות תכנים רלוונטיים ופרטים טכניים לכל פעילות.
  • ניהול דוחות חודשיים- שעות עבודה (כהכנה למשכורות).

 

עבודה מול לקוחות:

  • ניהול תיקי לקוחות – חידוש עבודה משותפת מידי שנה/תקופה/פרויקט.
  • שליחת הצעות מחיר
  • קביעת מועדים והצגת תכנים רלוונטיים.
  • שמירה על קשר שוטף עם הלקוח בכל נושא עד מועד הפעילות ומשוב על הפעילות לאחריה.
  • לקוחות חדשים/מתעניינים- שיחה ראשונה, הכרות עם דיתיאטרו ומגוון התכנים/כלים שלנו.
  • זיהוי צרכים ושליחת חומר מתאים.

 

עבודה מול השותפים:

  • "החזקת העסק" על כל שותפיו – גוף מקשר – קמב"צית.
  • ניהול לוז וישיבות צוות
  • ניהול שוטף של העסק.
  • חיבור בין האופרציה לתכנים.
  • מנוע – דחיפה של נושאים לפיתוח קביעת לוז, הצבת יעדים  ומעקב.

 

שיווק:

  • תחזוקת אתר דיתיאטרו – הכנסת תכנים חדשים/עדכון/שינויי תכנים קיימים.
  • פייסבוק – תחזוקה טכנית, שמירה על פרסום עקבי במדיה.
  • הכנת חומר שיווקי במידת הצורך – ברושורים, חומרים גרפיים לפוסטים וכדומה.

 

דרישות:

משרה זו היא הלב של העסק, מחברת בין הגורמים השונים. התפקיד מחייב מישהי אנרגטית, חיובית,
עם קורטוב של הומור שתתאים לשיח עם הלקוחות שלנו ותייצג את הרוח של דיתיאטרו אל מול הלקוחות ואל מול הצוות.

 

  • בעלת רמת תקשורת גבוהה וכישורים חברתיים מעולים- "אישה של אנשים".
  • בעלת ראש גדול- אחת שלוקחת על עצמה בשמחה.
  • שירותית – בעלת יכולת לתת ללקוח רמת שירות גבוהה.
  • עצמאית – יודעת לנהל את תחומי העשייה שלה ללא מיקרומנגמנט.
  • בעלת יכולת לפתרון בעיות תפעוליות תחת לחץ של זמן ולרתום את הצוות לטובת המצב.
  • עדיפות גבוהה למישהי עם רקע שיווקי – רשתות חברתיות.
  • עדיפות לבעלת כישורים גרפיים (לא חובה).
  • שליטה בתכנות OFFICE.
  • עדיפות לשליטה תכנות עיצוב גרפי / תכנות עריכת ווידאו.

פרטים טכניים:

  • שעות עבודה במשרד בצור יגאל  9:00-16:00
  • אפשרות לעבודה מהבית עד יומיים.
  • יש לקחת בחשבון כי לעיתים נדרשת פניות טלפונית גם בשעות הערב לבלת"מים (מחייב בגלל אופי הלקוחות שלנו).

שלח/י לנו קו"ח למייל : [email protected] ונשמח להיפגש להכרות