שירות לקוחות

הסדנה 'לקוחות של שירות' מיועדת לאגואיסטים ואנוכיים - מה???!

לא כל אדם נולד עם הרצון והכלים להיות "משרת". יש אנשים שהנתינה טבועה בהם לכן הם עוסקים בסיעוד, הוראה או טיפול.
ולמי שלא, בעולם בו תודעת השירות הולכת וגדלה, עליו לאמץ כלים ודרכים שבהם השירות יהפוך לטבע שני כי באופן אישי ואנוכי –
זה ישפר את הביצועים ואת המקצועיות. אנו כאמור קוראים לזה "לקוחות של שירות" וזו סדנה שמגיעה עם המון ניסיון.
במסגרת הסדנה אנחנו שמים דגש על חשיבות השירות עבור העובד.נקודת הפתיחה יוצאת מתוך רצון העובד לספק שירות טוב
ויעיל כי הרווח – יהיה אצלו. התוצאה כמובן היא לקוח מרוצה ונאמן.

נושאים בהם אנו עוסקים בסדנה

  • 1
    רווח יעילותי, רווח תדמיתי, ורווח בריאותי -
    במסגרת הסדנה אנו עוסקים בהקניית כלים להשגת רווחים אלו ולדרכי התקשורת עם הלקוח – אותו אדם שבלעדיו אנו לא קיימים.
  • 2
    "לחיצת יד קולית" –
    פתיחת הדיאלוג עם הלקוח, פנים אל פנים או טלפונית, דיאלוג שישאיר רושם רב על הלקוח וישפיע על המשך הדו שיח.
  • 3
    "העברת מקל"- רצף תקשורתי בעבודה -
    "העברת מקל" נכונה בין כל חוליות השרשרת בקופה, מתן תחושה ללקוח כי אני בקיא במקרה, לא מבזבז את זמנו בשנית ואתן פיתרון רלוונטי.
  • 4
    רגע של משבר (התנגדויות)  -
    היכולת לספק אפשרויות שונות לפיתרון התנגדויות ברגע של משבר עם לקוח. להיות האדם היצירתי, הדמות האחראית בסיטואציה, ע"י שמירה על
    קור רוח, שליטה וניתוב השיחה לערוצים נעימים.

** מומלץ להכניס מונולוג פתיחה של "לקוח לא מרוצה" המתפרץ לסדנה ומתלונן על טיב השירות. לאחר המונולוג תפתח הסדנה בשיח המחבר לנושא השירות.

אז מה עכשיו?

תתקשרו ! מחכים לטלפון מכם או למייל דרך תיבת הדיאלוג שבתחתית העמוד. מבטיחים לתת שירות מעולה!

פרטים טכניים שאולי יעניינו אותך

הסדנה מיועדת למוכרנים, מרכזיות טלפוניות של שירות לקוחות, לנותני שירות פנים וחוץ ארגוני.

הסדנה בנויה ממשחקי תאטרון, תרגילי אלתור וסימולציות. אחרי כל תרגיל מגיע דיון קצר אותו מנחים השחקנים.

כל הסדנאות שלנו מתבססות על 4 עקרונות:
1. תרגילים , אימפרוביזציות סימולציות ומשחקים הלקוחים מעולם התאטרון.
2. הומור - זה חייב להיות מצחיק
3. שיתוף קהל - אצלנו הקהל הוא חלק מהסדנה. התלמידים משתתפים עם השחקנים בתרגילים. לפעמים כל הכתה ולפעמים ניקח מתנדבים מהקהל.
4. תחום תוכן - המומחיות שלנו היא לקחת תחום תוכן לדבר עליו,לנתח, להדגים, לשקף- כל זה דרך תאטרון.

חלל מואר
כיסאות לכל משתתפים המסודרים בחצי מעגל.
לא ניתן לקיים את הסדנה בישיבה סביב שולחנות או בישיבה נמוכה (מחצלת,פופים וכו).
אין צורך במקרן או כל אמצעי טכנולוגי אחר.
לא ניתן להגיש כיבוד בזמן הסדנה.

כן, אבל אז אנחנו קוראים לזה הופעה.
כמה הבדלים בין הופעה לסדנה:
1. בהופעה כמות משתתפים גדולה יותר ולכן זמן ההופעה יורד לשעה ורבע כיוון שרמת הקשב בקבוצות גדולות יורדת.
2. לעתים נגיע להופעה 3 שחקנים ולא 2.תלוי בכמות המשתתפים ובגודל הבמה.
3. בהופעה נקצר את הדיונים. הדיונים הופכים להיות משפטים קצרים שאנחנו מסכמים בין תרגיל לתרגיל כי היכולת לנהל דיון מעמיק בקבוצה גדולה יורד.
4. גם בהופעה הקהל משתתף,אנחנו מעלים מתנדבים מהקהל לבמה להציג עם השחקנים.
5. בהופעה נזדקק למערכת הגברה הכוללת 2 מיקרופונים ניידים מדונות/נקים ומיקרופון אלחוטי ידני אחד. (אם יש לכם מצוין ואם לא ניתן להשכיר מאיתנו תמורת תשלום נוסף).

בואו נתחיל דיאלוג!