לפני השיחה שאל את עצמך מה המטרה שלך? מה אני רוצה שישתנה בעקבות השיחה?
אישור הקשבה:
אישור הבנה:
אינטימיות – הקרבה והפתיחות שנייצר ( בחירת מקום השיחה, שפת גוף והמילים) יאפשרו לנו להכיר את העובד טוב יותר.
מוטיבציה – למידה מהצלחות, דוגמאות מאירועים חיוביים, העצמת העובד.
תובנות – ננסה לייצר הן לעובד והן לעצמנו למידה ותובנות חדשות.
הכנו עבורכם סדנה מעולה בנושא. כנסו התרשמו והזמינו
מתקשרים אלינו או יוצרים קשר בתיבת הדיאלוג שבתחתית העמוד ויוצאים לדרך.