רושם ראשוני:
רושם ראשוני יושפע מבחירות מודעות שנעשה (להבדיל מפעולות אוטומטיות).
לפני השיחה שאל את עצמך מה המטרה שלך? מה אני רוצה שישתנה בעקבות השיחה?
אישור הקשבה:
אישור הבנה:
רושם ראשוני:
רושם ראשוני יושפע מבחירות מודעות שנעשה (להבדיל מפעולות אוטומטיות).
עובד חייב לעבור תהליך במהלך שיחת המשוב:
לך המנהל/ת השפעה חיובית (או שלילית) על איך יכנס ואיך יצא העובד/ת מתהליך זה.
שאלות זהב :
"אם אתה חוזר על אותו פרויקט שעשינו בינואר, ציין דבר אחד טוב שהיית חוזר עליו שוב".
"אם אתה חוזר על אותו פרויקט שעשינו בינואר, ציין דבר אחד עושה אחרת".
כשיש 'פיל' בחדר חייבים לדבר עליו:
• ירידה לפרטים-השתמש בדוגמאות קונקרטיות.
• אמון
• ישירות
אינטימיות – הקרבה והפתיחות שנייצר ( בחירת מקום השיחה, שפת גוף והמילים) יאפשרו לנו להכיר את העובד טוב יותר.
מוטיבציה – למידה מהצלחות, דוגמאות מאירועים חיוביים, העצמת העובד.
תובנות – ננסה לייצר הן לעובד והן לעצמנו למידה ותובנות חדשות.
הכנו עבורכם סדנה מעולה בנושא. כנסו התרשמו והזמינו
מתקשרים אלינו או יוצרים קשר בתיבת הדיאלוג שבתחתית העמוד ויוצאים לדרך.