אם המילה התנגדויות מזכירה ישר את המילים 'כוח' ו'תקיפות', אנחנו מציעים טיפול בהתנגדויות בדרך אחרת. סדנה עם הרבה דמויות ותאטרון, שממחישה
בצורה מצוינת מצד אחד את שלל הלקוחות שעלולים להיתקל בהם העובדים/ות, ומצד שני דרכי התמודדות שמגיעים מתוך שקט נפשי, אסרטיביות ושירות מכובד.
צרו איתנו קשר, בתיבת הדיאלוג שבתחתית העמוד. מבטיחים להיות אסרטיביים אך נעימים.
הסדנה מיועדת לצוותים אשר זקוקים לכלים חדשים להתמודדות עם לקוחות 'קשים'. לנותני שירות חדשים,
לנותני שירות שמרגישים שהם 'חוזרים' על עצמם בתגובות ולא מצליחים לפצח את 'הלקוח'.
הסדנה בנויה ממשחקי תאטרון, תרגילי אלתור וסימולציות. אחרי כל תרגיל מגיע דיון קצר אותו מנחים השחקנים.
כל הסדנאות שלנו מתבססות על 4 עקרונות:
1. תרגילים , אימפרוביזציות סימולציות ומשחקים הלקוחים מעולם התאטרון.
2. הומור - זה חייב להיות מצחיק
3. שיתוף קהל - אצלנו הקהל הוא חלק מהסדנה. מתנדבים מהקהל משתתפים עם השחקנים בתרגילים. לפעמים כל הקבוצה ולפעמים ניקח מתנדבים בודדים.
4. תחום תוכן - המומחיות שלנו היא לקחת תחום תוכן לדבר עליו,לנתח, להדגים, לשקף- כל זה דרך תאטרון.
בין שעה וחצי ל-3 שעות.
מספר משתתפים אידאלי עד 25 איש.
חלל מואר
כיסאות לכל משתתפים המסודרים בחצי מעגל.
לא ניתן לקיים את הסדנה בישיבה סביב שולחנות או בישיבה נמוכה (מחצלת,פופים וכו).
אין צורך במקרן או כל אמצעי טכנולוגי אחר.
אם אתם מתכננים להגיש כיבוד - בבקשה לא במהלך הסדנה.
כן, אבל אז אנחנו קוראים לזה הופעה.
כמה הבדלים בין הופעה לסדנה:
1. בהופעה כמות משתתפים גדולה יותר ולכן זמן ההופעה יורד לשעה ורבע כיוון שרמת הקשב בקבוצות גדולות יורדת.
2. לעתים נגיע להופעה 3 שחקנים ולא 2.תלוי בכמות המשתתפים ובגודל הבמה.
3. בהופעה נקצר את הדיונים. הדיונים הופכים להיות משפטים קצרים שאנחנו מסכמים בין תרגיל לתרגיל כי היכולת לנהל דיון מעמיק בקבוצה גדולה יורד.
4. גם בהופעה הקהל משתתף,אנחנו מעלים מתנדבים מהקהל לבמה להציג עם השחקנים.
5. בהופעה נזדקק למערכת הגברה הכוללת 2 מיקרופונים ניידים מדונות/נקים ומיקרופון אלחוטי ידני אחד. (אם יש לכם מצוין ואם לא ניתן להשכיר מאיתנו תמורת תשלום נוסף).