כיתה כגוף משימתי ותא חברתי

סדנת חובה לכיתה מובילה!

סדנה הזו נבנתה כדי לאזן בין המשימתי לחברתי – מה זה אומר? המפגש החברתי בכיתה לעומת החיבור למשימות שהולכות ומתרבות, יוצרות קונפליקט גדול.
אני רוצה לקחת חלק עם כל החברים, אבל לא תמיד פנוי לכל המשימות. או להפך, אני חדור מטרה בכל פרויקט אבל לא תמיד יש לי זמן לכל פעילות חברתית
שמארגנים.הסדנה בנויה מתרגילי תאטרון ואימפרוביזציה ודיונים בין כל תרגיל, בהם ננתח את מה שראינו על הבמה ונעשה השלכות להתמודדות היום יומית.

תכלס,על מה אנחנו מדברים:

  • 1

    תפקידים קטנים 'במכונה' הגדולה שנקראת כיתה.

  • 2

    חדוות העשייה – איך עושים ממקום טוב.

  • 3

    הפרגון הנחוץ והיכולת להעיר במסגרת חברתית ולחוצה גם יחד.

  • 4

    הדבק להצלחת המשימות – האחריות של כל פרט להגעה ולמעורבות בפעילות החברתית, שהיא הדבק לכל הצלחת משימה.

מה עכשיו?

מבררים תאריכים פנויים. ויוצרים איתנו קשר טלפוני או בתיבת הדיאלוג שבתחתית הדף . קדימה, מחכים לכם!

פרטים טכניים שאולי יעניינו אותך

שכבות בוגרות בסמינר תחילת שנה בהם נכנסה שכבה חדשה, סמינר אמצע כאשר יש משבר מוטיבציה, סמינר סוף שנה כדי לתת 'פוש' לקראת אירועי הקיץ.

הסדנה בנויה ממשחקי תאטרון, תרגילי אלתור וסימולציות. אחרי כל תרגיל מגיע דיון קצר אותו מנחים השחקנים.

כל הסדנאות שלנו מתבססות על 4 עקרונות:
1. תרגילים , אימפרוביזציות סימולציות ומשחקים הלקוחים מעולם התאטרון.
2. הומור - זה חייב להיות מצחיק
3. שיתוף קהל - אצלנו הקהל הוא חלק מהסדנה. התלמידים משתתפים עם השחקנים בתרגילים. לפעמים כל הכתה ולפעמים ניקח מתנדבים מהקהל.
4. תחום תוכן - המומחיות שלנו היא לקחת תחום תוכן לדבר עליו,לנתח, להדגים, לשקף- כל זה דרך תאטרון.

חלל מואר
כיסאות לכל משתתפים המסודרים בחצי מעגל.
לא ניתן לקיים את הסדנה בישיבה סביב שולחנות או בישיבה נמוכה (מחצלת,פופים וכו).
אין צורך במקרן או כל אמצעי טכנולוגי אחר.

בואו נתחיל דיאלוג!