טיפול בהתנגדויות

הלקוח תמיד צודק???

אם המילה התנגדויות מזכירה ישר את המילים 'כוח' ו'תקיפות', אנחנו מציעים טיפול בהתנגדויות בדרך אחרת. סדנה עם הרבה דמויות ותאטרון, שממחישה
בצורה מצוינת מצד אחד את שלל הלקוחות שעלולים להיתקל בהם העובדים/ות, ומצד שני דרכי התמודדות שמגיעים מתוך שקט נפשי, אסרטיביות ושירות מכובד.

במה ניגע בסדנה

  • 1

    דגש על מציאת המניע לתגובות

  • 2

    הרחבת קשת התגובות האפשריות כלפי קושי/התנגדות ועם זאת איך להיות נותן שירות שמפעיל שיקול דעת.

  • 3

    ניטרול ההתנגדות, שנמצאת לעתים אצלנו, יחד עם גיבוש פעולה על מנת לשמר את הקשר עם הלקוח/ה.

אז מה עכשיו?

צרו איתנו קשר, בתיבת הדיאלוג שבתחתית העמוד. מבטיחים להיות אסרטיביים אך נעימים.

פרטים טכניים שאולי יעניינו אותך

הסדנה מיועדת לצוותים אשר זקוקים לכלים חדשים להתמודדות עם לקוחות 'קשים'. לנותני שירות חדשים,
לנותני שירות שמרגישים שהם 'חוזרים' על עצמם בתגובות ולא מצליחים לפצח את 'הלקוח'.

הסדנה בנויה ממשחקי תאטרון, תרגילי אלתור וסימולציות. אחרי כל תרגיל מגיע דיון קצר אותו מנחים השחקנים.

כל הסדנאות שלנו מתבססות על 4 עקרונות:
1. תרגילים , אימפרוביזציות סימולציות ומשחקים הלקוחים מעולם התאטרון.
2. הומור - זה חייב להיות מצחיק
3. שיתוף קהל - אצלנו הקהל הוא חלק מהסדנה. מתנדבים מהקהל משתתפים עם השחקנים בתרגילים. לפעמים כל הקבוצה ולפעמים ניקח מתנדבים בודדים.
4. תחום תוכן - המומחיות שלנו היא לקחת תחום תוכן לדבר עליו,לנתח, להדגים, לשקף- כל זה דרך תאטרון.

חלל מואר
כיסאות לכל משתתפים המסודרים בחצי מעגל.
לא ניתן לקיים את הסדנה בישיבה סביב שולחנות או בישיבה נמוכה (מחצלת,פופים וכו).
אין צורך במקרן או כל אמצעי טכנולוגי אחר.
אם אתם מתכננים להגיש כיבוד - בבקשה לא במהלך הסדנה.

כן, אבל אז אנחנו קוראים לזה הופעה.
כמה הבדלים בין הופעה לסדנה:
1. בהופעה כמות משתתפים גדולה יותר ולכן זמן ההופעה יורד לשעה ורבע כיוון שרמת הקשב בקבוצות גדולות יורדת.
2. לעתים נגיע להופעה 3 שחקנים ולא 2.תלוי בכמות המשתתפים ובגודל הבמה.
3. בהופעה נקצר את הדיונים. הדיונים הופכים להיות משפטים קצרים שאנחנו מסכמים בין תרגיל לתרגיל כי היכולת לנהל דיון מעמיק בקבוצה גדולה יורד.
4. גם בהופעה הקהל משתתף,אנחנו מעלים מתנדבים מהקהל לבמה להציג עם השחקנים.
5. בהופעה נזדקק למערכת הגברה הכוללת 2 מיקרופונים ניידים מדונות/נקים ומיקרופון אלחוטי ידני אחד. (אם יש לכם מצוין ואם לא ניתן להשכיר מאיתנו תמורת תשלום נוסף).

בואו נתחיל דיאלוג!

  • leverate
  • verint
  • radware
  • אגד
  • wix
  • איסתא
  • אלעל
  • אמדוקס
  • אלרוב
  • אסם
  • אפספלייר
  • אקספריס
  • בזק
  • בנק לאומי
  • הבורסה לניירות ערך
  • גוינט ישראל
  • כלמוביל
  • החברה למתנסים
  • מיטרוניקס
  • מגדל
  • נטפים
  • מנורה מבטחים
  • מכבי
  • נתיבי ישראל
  • ניאופרם
  • עוז משא
  • סלקום
  • פלרם
  • פולירם
  • פרומדיקו
  • קופח כללית
  • קליר
  • שטראוס
  • שופרסל
  • שר ייעוץ והדרכה

  • leverate
  • verint
  • radware
  • אגד
  • wix
  • איסתא
  • אלעל
  • אמדוקס
  • אלרוב
  • אסם
  • אפספלייר
  • אקספריס
  • בזק
  • בנק לאומי
  • הבורסה לניירות ערך
  • גוינט ישראל
  • כלמוביל
  • החברה למתנסים
  • מיטרוניקס
  • מגדל
  • נטפים
  • מנורה מבטחים
  • מכבי
  • נתיבי ישראל
  • ניאופרם
  • עוז משא
  • סלקום
  • פלרם
  • פולירם
  • פרומדיקו
  • קופח כללית
  • קליר
  • שטראוס
  • שופרסל
  • שר ייעוץ והדרכה