תקשורת בין-אישית

נגמר לכם הדבק? בואו, נלווה לכם

אחת הסדנאות המבוקשות אצלנו. תקשורת בין אישית היא הדבק המגבש לכל גוף משימתי."הכל טוב, אבל לפעמים זה מדהים כמה תקשורת חסרה".
הגיוני. כולם רצים בין משימות, אתגרים, סמארטפונים וטאבלטים עד שפתאום השותפים למשימה (עובדת, מנהל, אב בית, מזכירה, ספק, לקוחה)
נדחקים לעדיפות משנית. אנחנו בעולם כזה, אבל אסור לוותר. אגב, תקשורת היא משהו נרכש, או משהו מולד?
אז הנה סוד ראשון. מולד. תינוק כבר מרגע לידתו מחפש תקשורת עם אמא (וגם עם אבא…), בכי וסימני ידיים ורגליים. "הלו, אני רעב" "הלו, אני עייף".
"תודה על החיוך זה עושה לי טוב". זה תינוק. אבל עובד הוא כבר לא תינוק (יש כאלה שיתווכחו עם זה..) ולכן תקשורת היא גם משהו נרכש.
תחום שחשוב כל הזמן לאמן, לתחזק, להתחדש ולהגדיל את טווח היכולות בו.

אז, איך בדיוק עובדת הסדנה

  • 1

    תחנה ראשונה- קטע פתיחה של השחקנים (מצחיק ומעורר מחשבה) שעוסק בשיקוף מצב תקשורתי (מה קורה כשיש קונפליקט?! ).

  • 2

    תחנה שנייה- כלים מעולם המשחק. דרך תרגילי תיאטרון מצחיקים ומשתפי קהל אשר מחדדים תופעות תקשורת פשוטות,
    מחיי היום יום (משמעות המילה "לא", אישורי הקשבה ואישורי הבנה, פעולה תקשורתית על פרטנר, קווים אדומים ועוד).

  • 3

    תחנה שלישית- אימון – אימון -אימון. אם בקבוצות קטנות ואם בסימולציות.

מה עכשיו?

מתקשרים אלינו או יוצרים קשר בתיבת הדיאלוג שבתחתית העמוד וממשיכים תקשורת משם…

פרטים טכניים שאולי יעניינו אותך

הסדנה מיועדת לצוותים חדשים וותיקים, לקבוצות מנהלים ומנהלות עם הרבה אגו, לצוות חדש שבונה את תהליכי העבודה שלו, לקבוצות שאתם רוצים לפנק.
ביום גיבוש, בהרמת כוסית, בכל אירוע חברתי שמחפשים בו גם קצת תוכן.

הסדנה בנויה ממשחקי תאטרון, תרגילי אלתור וסימולציות. אחרי כל תרגיל מגיע דיון קצר אותו מנחים השחקנים.

כל הסדנאות שלנו מתבססות על 4 עקרונות:
1. תרגילים , אימפרוביזציות סימולציות ומשחקים הלקוחים מעולם התאטרון.
2. הומור - זה חייב להיות מצחיק
3. שיתוף קהל - אצלנו הקהל הוא חלק מהסדנה. מתנדבים מהקהל משתתפים עם השחקנים בתרגילים. לפעמים כל הקבוצה ולפעמים ניקח מתנדבים בודדים.
4. תחום תוכן - המומחיות שלנו היא לקחת תחום תוכן לדבר עליו,לנתח, להדגים, לשקף- כל זה דרך תאטרון.

חלל מואר
כיסאות לכל משתתפים המסודרים בחצי מעגל.
לא ניתן לקיים את הסדנה בישיבה סביב שולחנות או בישיבה נמוכה (מחצלת,פופים וכו).
אין צורך במקרן או כל אמצעי טכנולוגי אחר.
אם אתם מתכננים להגיש כיבוד - בבקשה לא במהלך הסדנה.

כן, אבל אז אנחנו קוראים לזה הופעה.
כמה הבדלים בין הופעה לסדנה:
1. בהופעה כמות משתתפים גדולה יותר ולכן זמן ההופעה יורד לשעה ורבע כיוון שרמת הקשב בקבוצות גדולות יורדת.
2. לעתים נגיע להופעה 3 שחקנים ולא 2.תלוי בכמות המשתתפים ובגודל הבמה.
3. בהופעה נקצר את הדיונים. הדיונים הופכים להיות משפטים קצרים שאנחנו מסכמים בין תרגיל לתרגיל כי היכולת לנהל דיון מעמיק בקבוצה גדולה יורד.
4. גם בהופעה הקהל משתתף,אנחנו מעלים מתנדבים מהקהל לבמה להציג עם השחקנים.
5. בהופעה נזדקק למערכת הגברה הכוללת 2 מיקרופונים ניידים מדונות/נקים ומיקרופון אלחוטי ידני אחד. (אם יש לכם מצוין ואם לא ניתן להשכיר מאיתנו תמורת תשלום נוסף).

בואו נתחיל דיאלוג!

  • leverate
  • verint
  • radware
  • אגד
  • wix
  • איסתא
  • אלעל
  • אמדוקס
  • אלרוב
  • אסם
  • אפספלייר
  • אקספריס
  • בזק
  • בנק לאומי
  • הבורסה לניירות ערך
  • גוינט ישראל
  • כלמוביל
  • החברה למתנסים
  • מיטרוניקס
  • מגדל
  • נטפים
  • מנורה מבטחים
  • מכבי
  • נתיבי ישראל
  • ניאופרם
  • עוז משא
  • סלקום
  • פלרם
  • פולירם
  • פרומדיקו
  • קופח כללית
  • קליר
  • שטראוס
  • שופרסל
  • שר ייעוץ והדרכה